Weer open: dit moet en wil je weten

Afspraken verplaatsen is simpel - Je kunt ons mailen om je afspraak te annuleren en gemakkelijk via onze website een nieuwe afspraak inboeken. Boek vooruit om verzekerd te zijn van een afspraak.

Hier zijn enkele richtlijnen ter voorbereiding op je afspraak:

Vanwege de maatregel om 1,5 meter afstand van elkaar te houden, kan het zijn dat er een limiet is voor het aantal klanten dat in de salon aanwezig mag zijn. Wij vragen je daarom aan de buiten voorzijde van de salon plaats te nemen als het limiet van 1 wachtende klant aan de voorzijde is bereikt. 

Wij hanteren de regel, maximaal 1 klant in de wachtruimte van de salon.

Ook werken wij alleen op afspraak. Walk-ins voor het maken van afspraken, het kopen van producten of cadeaubonnen is helaas niet mogelijk. Onze producten kunnen aangeschaft worden in onze webshop. Cadeaubonnen kunnen op afspraak worden afgehaald.

Was je handen voor je bezoek om te voorkomen dat bacteriën zich verspreiden. Desinfecteer je handen bij binnenkomst, dit kun je doen bij onze desinfectie paal direct bij binnenkomst.

Voel je je niet goed, ben je recentelijk ziek geweest of ben je in contact geweest met iemand die besmet is met het coronavirus? Verplaats dan je afspraak naar een later moment.

Zelfs als je jouw specialist ontzettend gemist hebt, is het belangrijk om fysiek contact te vermijden. We moeten ons zoveel mogelijk aan de 1,5 meter afstand houden om de verspreiding van het virus tegen te gaan.

Betaal je behandeling door middel van contactloos betalen.

Wij zullen de deur voor je openen bij binnenkomst en bij het verlaten van de salon zodat je de deurklink niet aan hoeft te raken.

Kies ervoor om zelf iets te drinken meenemen. Denk aan een flesje water of een koffietje van de zaak om de hoek. Op deze manier beperk je het gebruik van bekers en glazen in de salon.

--

Fijn dat je dit bericht hebt gelezen. Samen komen we er wel uit. Tot snel!

Deel deze pagina: